poniedziałek, 24 października 2022

Jak wybrać agencję SEO?

Co czyni eksperta branżowego?

Nie należy mylić z influencerami branżowymi, eksperci branżowi to osoby posiadające specjalistyczną wiedzę, doświadczenie, wykształcenie, dane lub porady dotyczące konkretnych tematów, o których piszesz. Według Google, poziom ekspertyzy wymagany dla danej strony różni się w zależności od tematu i branży. W swoich wytycznych dotyczących oceny jakości wyszukiwania Google podaje przykład, że witryna medyczna powinna zawierać informacje z "odpowiednią wiedzą medyczną lub akredytacją", ale sugeruje, że witryna o właściwej opiece nad kotami może z łatwością uzyskać ocenę wysokiej jakości, jeśli zawiera ekspertyzę codziennych właścicieli kotów, a nie wyszkolonych weterynarzy.

Zadaj sobie te podstawowe, ale ważne pytania, które pomogą Ci zidentyfikować najlepszego eksperta do SEO copywritingu:

Jakiego typu informacji potrzebujesz? (Badania, analizy, fakty, referencje, opinie?)

Kto ma wiedzę z pierwszej ręki na temat tych informacji?

Od kogo Twoi docelowi odbiorcy chcą usłyszeć najwięcej?

Na potrzeby pisania treści SEO znajdź eksperta, który wykonuje pracę dzisiaj (w przeciwieństwie do emeryta lub kogoś, kto tylko mówi lub pisze na dany temat). Są to wykonawcy i twórcy marzeń, ci, którzy mogą dostarczyć Ci unikalnych, nigdy wcześniej niewidzianych cytatów i porad.

Ważne jest również, aby porozmawiać z kimś, kto nie tylko przeprowadzał już wcześniej wywiady, ale również lubi mówić o tym, co robi lub wie. Nie wystarczy znaleźć profesjonalistę z wiedzą, której potrzebujesz. Musisz poznać jakie metody stosuje w swojej pracy i czy jego wiedza pomoże Ci w wywindowaniu strony na wysoką pozycję. Znalezienie odpowiedniego specjalisty SEO jest trudną sztuką, ale warto poświęcić trochę czasu na analize, ponieważ od tej decyzji może zależeć przyszłość Twojego biznesu. Jeśli właściwie wybierzesz agencję SEO może to znacznie zwiększyć wyniki sprzedażowe Twojej firmie. Dlatego podczas rozmowy wstępnej wypytaj specjalistę SEO o wszystkie istotne kwestie, które Cię interesują. Taka rozmowa powie Ci jaką wiedzę reprezentuje dany specjalista i czy jego pogląd na dalszy marketing jest podobny do Twojego. Dzięki rozmowie wyczujesz jego nastawienie do pracy. Pamiętaj, że specjalista SEO powinien być pełen energii do pracy. Jeśli zauważysz, że specjalista posiada potrzebną wiedzę, oraz odpowiednie podejście do klienta, to możesz zdecydować się na skorzystanie z jego usług.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Testy A/B w SEO

 Testy A/B to popularna w marketingu i SEO metoda określania skuteczności różnych strategii lub projektów. Polega ona na testowaniu dwóch lu...